23 - Flair
Met Flair magazine wordt u iedere week weer verrast!
Met iedere keer veel nieuws over mode en beauty, maar ook reizen, wonen, gastronomie, boeken en films.
Flair verschijnt wekelijks
" Ik vind flair een tijdschrift om lekker mee te ontspannen. De rubrieken zijn veelzijdig en spreken mij erg aan. Flair is een weerapiegeling van hoe ik zelf ben."
" Ik vind flair een veelzijdig en interessant tijdschrift. Door de dikte van het tijdschrift en de afwisseling in verhalen, wonen, mode, culinair en verzorging kun je er uren zoet mee zijn. Tip: flair kan nog innovatiever zijn. Sommige columnistes (vervolgverhalen) zijn er al erg lang en vervelend op den duur. Daarom: tijd voor nieuwe schrijfsters! "
" Ik vind de Flair geweldig! o.a. mijn verhaal, mode en wonen vind ik heel interessant om te lezen en onderwerpen die je in het dagelijks leven ook meemaak. "
Interesse om Flair te lezen? Maak een keuze uit de volgende mogelijkheden:
* Compleet: wekelijks nieuwste uitgaven van het papieren tijdschrift + toegang tot digitaal compleet
* Digitaal Compleet: toegang tot digitaal complet (digitale editie + verhalen en artikelen)
* Digitaal basis: toegang tot digitaal basis (online verhalen en artikelen)
-
Flair | Actie 6 maanden voor €1,73 per week (op ieder moment opzegbaar)Speciale prijs € 1,73 Normale prijs € 4,60
-
Probeer Flair: 4 nummers voor € 12,-- (stopt vanzelf)Speciale prijs € 3,00 Normale prijs € 4,60
-
Flair Digitaal: 1 jaar voor € 1,38 per weekSpeciale prijs € 1,38 Normale prijs € 1,61
-
Flair Digitaal Basis: 1 jaar voor € 1,50 per weekSpeciale prijs € 1,50 Normale prijs € 1,83